User
Password

Man liels lugums-varetu atbildēt ko Jūs sagidat no skaistumkopšanas salona darbiniekiem?


samantaa | 28.01.2008. - 18:58:41 | Views: 1821

Gaidīšu jebkuru ieteikumu,ko un kā...
Replies (13)
gebels | 28.01.2008. - 21:10:38

:D brīnumus !
frodo | 28.01.2008. - 23:17:31

he-he, neko oriģinālu - patīkamu atmosfēru, uzmanību (lai savā starpā klientus neapspriež), lai pašas koptas un lai klientas iesaka to, kas viņam vajadzīgs.
budists | 28.01.2008. - 23:35:07

ka dr. varu ieteikt:) apmeklejat tos kosmetologus, kurii sava darba izmanto progukciju kompanijas plazan:)
ta na ieinteresetas personas reklama, bet vienkarsi ieteikums. rezultati sagaidami atrak ka mes domajam:)))
viena nelaime progukcijas plazan.ru lietosanai:) ta nav PILNIGI izgajusi visus ES parbeudes testus! kaut izplatitaji jums teiks ka vis ir super puper:))
rezultati pec kosmetikas lietosanas ir acim redzami un isa laika perioda. es jums saju ka arsts:)
bet sekas un ttt Jums bus jauznemas pasiem:)
vel nac eksperimentu rezultati apkopoti n oficiali pazinoti.
vai es plazan lietoju pats? teiksu atklati NE, jo nezinu kadas var but pev tam sekas.
kuri viriesi pec 35 vai 45 drib acimredzt menesa kaija klut jaunaki min par 10-15 gadiel lietojiet plazan!
ja kadam kadi jautajumu jautajiet:)
memories | 29.01.2008. - 08:18:21

nju visaa visumaa...
ja ne attieciibaa uz mani,,tad varu teikt,,ka kaa salona darbinieks, tu vari jebkuru "suudu"iesmeereet, tikai ar pilnu paarlieciibu balsii jaastaasta, ka tas un tas ir tikm ideaals ka bail:))

bet attieciibaa uz mani?
tajaa solaarija studijaa kur es eju,,dievinu taas meitens,,jautras, saprotosas un ljooti sirsniigas:)))
manupraat tas ir galvenais,,kaut gan tajaa pat laikaa es pats esmu ljoti jauks klients,,nekad necelju pretenzijas, ja jauzgaida utml..
pastaasti, kuraa salonaa straadaa,,aiziesu arii pie tevis,,xe xee un paraadiisu, kaads ir ideaals klients:))
samantaa | 29.01.2008. - 10:17:07

Mja paldies,(memories,frodo... )
Jautajums Tev frodo,kadu tiesu uzmaniibu gaidi??????
samantaa | 29.01.2008. - 10:17:44

Gebels-un tava uzskatījumā-kas ir brīnumi?:D
sanio | 29.01.2008. - 10:58:07

Noteikti taktisku attieksmi un sajuutu, ka ar mani tur reekjinaas. Principaa jau taas ir taas pashas klienta un pakalpojuma sniedzeeja attieciibas..
rendija | 30.01.2008. - 10:56:04

no manikīrmeitenēm- lai nav bezjēgā pļāpīgas! Traki vienu un topašu stāstu n-to reizi pa riņķi klausīties, vai sekot līdz svešai dzīvei ar seriāla anatomisko precizitāti.
memories | 30.01.2008. - 12:55:19

,,man savukaart gluži pretēji Rendijai,,,
Tās retās reizes, kas eju uz manikīru, man ļoti patīk, ka meitenes ir runīgas... var izklačoties par niekiem pa pilnu programmu:))
l-angel-dnja-t | 30.01.2008. - 14:26:31

... hmmm... ieteikumi... es it kā apmeklēju salonus vienus un tos pašus un man viss tur apmierina,jo es zinu ka tur būs kvalitatīvs iznākums nevis kaut kāds amatiera iznākums (kas ir sanācis aizejot uz citiem saloniem)... runājot par to runāšanu,nja,ir kā ir citreiz tas krīt uz nerviem,bet citreiz nē... piemēram,es paciešu savu masieri un viņa runāšanu NON STOPA tikai tādēļ,ka viņa rokas un masāžas ir vnk fantastiski labas (cik es esmu bijusi pie citiem,pat salīdzināt nevar),ir vērts paciest,ja rezultāts ir baudāms... bet kopumā iesaku iemācīties just cilvēku kad viņš vēlas runāt,bet kad vnk atslābināties un klusēt,jo jūsu darbs nebeidzas tikai ar to,ka jūs mākat labi apgriezt matus,vai pieaudzēt nāgus utt,bet gan ar to kā jūs saprotieties ar cilvēkiem...
actimel | 30.01.2008. - 19:02:28

man nagiem ir ideala forma. nekas nav jaapmekle.
gotama | 30.01.2008. - 19:15:33

Neko es nesagaidu,man ir sava friziere pie kuras eju gadiem,sava manikīre,sejas attīrītāja,zobu higēniste.Esmu ļoti apmierināta.Taču solārijs gan sauktin sauc,tur sagaidu jaunas lampas:p un normālu servisu.
frodo | 31.01.2008. - 21:08:41

Kādu uzmanību? man patīk, ka man piedāvā tēju, kafiju, ka pastāsta par jaunumiem, ka elementāri pasmaida, nevis runājas savā starpā. Patīk, ja nav jāgaida :-)
© Gay.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Contacts  |   Advertise  |   Terms of Service  |  Privacy Policy  |  

Our website uses cookies. If you continue navigating we consider that you accept their use.