kaadskautkur
|
11.09.2017. - 23:54:29
Daudz kas atkarīgs arī no rakstura un faktoriem, kas konkrēto cilvēku motivē vai nemotivē. Kaut kā tā visa ekonomiskā sistēma mums ir izveidojusies tāda, ka vairāk iegūst nevis tie, kas reāli ražo "pievienoto vērtību", bet gan starpnieki, koordinatori, organizatori utt. utml.
No vienas puses, lai tas fiziskais ražošanas darbs paliek robotiem. Bet no otras puses - nevar visi būt aktīvi biznesmeņi un karjeristi. Vienmēr būs intraverti, savādnieki, vientuļnieki utt., kas lielāko iedvesmu gūst strādājot tuvāk reālām lietām - zemei, materiāliem, utt. Cilvēki, kas attīstās horizontāli vai dziļumā, bet ne karjerā "uz augšu", jo viņi grib palikt savas jomas speciālisti, bet nevis pārkvalificēties par biznesmeņiem.
Un diemžēl šie cilvēki ir spiesti izvēlēties - vai nu veltīt vairāk laika sevis reklamēšanai un biznesa organizēšanai (kas šāda veida cilvēkam ir kā skabargas vienā vietā), vai arī meklēt palīgus (pareizāk sakot - priekšniekus), kuri ātri vien pārņem biznesu savās rokās un sāk uzstādīt savus noteikumus un ienākumu sadalījumu.
Lai palīdzētu arī šādiem cilvēkiem, vajadzētu automatizēt "otro galu" - tikt vaļā no tiem visiem starpniekiem, menedžeriem, birokrātiem utt. un panākt, ka cilvēks ar vienu darbību visai pasaulei parāda, ko ir izdarījis, savukārt klienti viņu vienkārši atrod un izsaka vēlmi iegādāties, bet viss pārējais - cenu aprēķini, loģistika, nodokļi utt. jau paliek automātu ziņā. Utopija, kas diez vai patiktu menedžeriem un marketologiem
Taču ja kāda partija piedāvātu risinājumus tikt vaļā no tās visas starpnieku varzas (tai skaitā arī pati no sevis), tad par to noteikti atrastos balsotāji.