escape
|
21.03.2013. - 23:44:01
Es ar lielāko prieku skatījos, kā ir organizēta satiksme Kairā. Tā netiek organizēta, tas ir pilnīgs haoss, kas man ļoti gāja pie sirds. Vienīgais noteikums - nebraukt gluži virsū citiem un bieži paziņot par savu klātbūtni ar pēc iespējas nedaudz atšķirīgāku taures skaņas toni. Ja kaut kur ir brīvs milimetrs, un to var izmantot maršrutā, tas ir jāaizņem. Viņi rāda pagrieziena rādītājus (tiesa, tie bieži ir izsisti, tas ir normāli), kā arī lielākoties ievēro kustību virzienu. Protams, ja ir vēlme braukt pa pretējo joslu, tad arī tas ir normāli, ja atrodi/notaurē sev vietu. Galvenais šādas satiksmes pluss ir tajā, ka visi ar visiem rēķinās un neviens netrieksies iekšā otrā. Zemo negadījumu skaitu sekmē arī šādas satiksmes izraisīti sastrēgumi, kas samazina braukšanas ātrumu, palielinot drošību. Autobusi/mikriņi brauc ar atvērtām durtiņām, pasažieri lēnā garā lec iekšā/ārā. Mīnuss - diemžēl neatliekamā medicīniskā palīdzība (es gan labāk mirtu, nekā tādā kāptu iekšā) un cits dienesta transports stāv un brauc ar tādu pašu ātrumu, kā citi, jo palaist vienkārši nav kur. Degvielas cena ap 0, 08 Ls/litrā (pagaidām valdības subsidēta). Ar šādu degvielas cenu gājēji un ietves praktiski nepastāv.