Логин
Пароль

Jauna diskusija par velosipēdismu / 20


oomny | 01.05.2014. - 09:31:47 | Дискуссия прочитана 12589 раз

Šodien - velosezonas atklāšanās un nekadnebeigšanās parāde!

http://skapis.eu/2014/04/kads- cits-pr...ds-1-maija/

"Praids Rīgā notiek reizi trijos gados. Bet ik gadu 1. maijā Rīgā notiek kāda cita parāde, kurā, līdzīgi kā praidā, kādas sabiedrības grupas pārstāvji dodas ar mērķi atgādināt par savu esamību un manifestēt vēlmi pēc plašākām tiesībām un plašāka akcepta. Tas ir velosipēdistu un citu nemotorizētu braucamrīku brauciens “Kritiskā Masa”."

http:// kritiskamasa.blogspot.com/
http://www.facebook.com/ Kriti...skaMasaRiga
http://twitter.com/ kritiskamasa
http://en.wikipedia.org/wiki/ Critical_Mass_(cycling)


Ответы (78)
1234
sedemander | 17.02.2015. - 12:28:41

Braucienam jāizskatās šādi
sedemander | 17.02.2015. - 12:28:41

Braucienam jāizskatās šādi
sedemander | 17.02.2015. - 12:28:41

Braucienam jāizskatās šādi
sedemander | 17.02.2015. - 12:28:41

Braucienam jāizskatās šādi
oomny | 22.02.2015. - 22:39:23

tas pilnīgi noteikti, diemžēl mūsu pilsētā un valstī publiska atkailināšanās ir pret likumu


bet kas ir labi, tas ir tas, ka jau ir pavasaris!
oomny | 27.03.2015. - 23:29:00

līdz maijam vairs nav tālu!
oomny | 17.06.2015. - 22:57:02

dzirdēju baumas, ka praidā būs arī kaut kāda velosipēdistu kolonna!
escape | 17.06.2015. - 23:10:46

Velopidari uz katra stūra, nevar vairs ne normāli paiet, ne pabraukt. No visām pusēm glūn, bīstami tuvojas, džindžina zvaniņus, smaida un atskatās.
emija | 17.06.2015. - 23:37:34

OK lietpratēji... Ar ko varētu būt saistīts tas,  ka pēc servisu apmeklējuma pārsprāgst kameras??? Divu nedēļu laikā bijusi jau četri incidenti - divas reizes ar katru riepu - un divos gadījumos tas notika pāris stundu laikā pēc velosipēda izņemšanas no servisa...
oomny | 18.06.2015. - 01:10:13

slikts serviss un/vai riepā palicis kaut kas, kas duras kamerā (stikls, drāts gabals, utml.)
oomny | 12.04.2016. - 00:42:30

un tagad?
escape | 12.04.2016. - 20:20:39

valasipēdari savajūjušies tik daudz, ka vairs nava tā sajūta ka esi viens jocīgs pimpis visā plašajā ūkstī, drīz te būs ceram daudz tās jautrās velo-velo avārijas, ko zpētiju dutču tīmekļu video, bet pat nekad nebūtu iedomāties, ka kaut kas tāds vispār iespējams, es nav pieradis, ka kritiskā masa ir alldays un cits velnapēdists var ieskriet no sāna, priekšas, pakaļas, augšas un apakšas,  nesen pat nebija jārēķinās, ka kāds vēl cisku drillējošs var mēģināt apsteigt, šogad es jau paguvu pa feisu dabūt, viens milzu ātrumā hujārīja man garām, kad gāju pa Lāčplēšielas trotujāri, tad vēl tagad jāieslēdz tipa mašīnas domāšana ar pagriezieniem krustojumos, kur jājēji īt un šiem ir priekšroka un tad vēl jāuzmanās uz gājēju pārejām, es tik nesaprotu, kā es to tikai tagad pamanīju, jo mainījies jau itin kā nekas naff
oomny | 12.04.2016. - 21:46:10

šodien pastarpināti biju liecinieks vienai velo-pedo (velosipēdists - gājējs) avārijai. pedo nekas, velo lauzts atslēgskauls. ņehuj pa ietvēm braukt!



tās jautrās velo-velo avārijas, ko zpētiju dutču tīmekļu video



iedomājos, "nez jūķūbē ir holandiešu veloavāriju kompilācijas, līdzīgi kā ir krievu auto avāriju kompilācijas?"
meklējot dutch bike crash compilation atradu gan tikai krievus, tostarp šo



noskatījos pirmo pusotru minūti, vairāk man negribējās tērēt savu ticību cilvēcei

bet mīlīgi, kā 0:15 čalis vienkārši nemāk pareizi bremzēt (nospiež priekšas bremzi līdz galam un notiek likumsakarīgais) un kā 1:08 beibe paņem beibi uz rata; un skumji, kā 1:17 džeks, kurš no stulbeņa, kurš nejēdz paskatīties spogulī, pirms atvērt durvis, piedevām vēl dabū pa ķobi
escape | 12.04.2016. - 21:55:50

Ir viņiem tādi video, meklējot angļu valodā var atrast, piemēram šo:
Liekas, ka filmētājs viens un daudz kas ir ākstīšanās. Tālāk jau laikam jāmeklē viņu nevalodā fiets un vēl kkā. Arī viņu auto avāriju kompilācijās, saprotamu iemeslu dēļ,  ir daudz vairāk velo, nekā citur.
emija | 12.04.2016. - 21:56:04

Oi... pār stūri man arī vienreiz izdevās sensenos laikos pārlidot. Skumjākais, ka parasti punktu uz i pieliek velosipēds, kas kulimācijā uzkrīt Tev virsū.
Pagājušogad man izdevās iebraukt sānos vienam "sportistam", kurš mani neredzēja un izdomāja, ka ir laba doma pārmesties no veloceliņa iekšā tunelī, no kura es tieši braucu ārā. Bet nu viss labi beidzās, viņš necieta, pilnībā apzinājās savu vainu un pat apjautājās vai nevajagot man kaut kā palīdzēt . Džentlmenis, bāc.

Bet nu vispār salīdzinoši man ir vairāk bail no riteņbraucējiem nekā autovadītājiem vai gājējiem.
laimonis | 12.04.2016. - 23:21:15

A mani šodien gandrīz sabrauca mašīna. bija zaļais gājējiem, nu labi, man vajadzēja nokāpt un iet pa pāreju. bet... visas mašīnas apstājās pie sarkanā, bet viens ne. Un kas ir pats idiotiskākais viņš it kā ieraugot velosipēdistu sāka braukt(pirms tam takā bija apstājies)
escape | 12.04.2016. - 23:34:21

Nekur nav jānokāpj. Gan uz regulējamas, gan arī uz neregulējamas gājēju pārejas no (š.g. 1. janvāra) braucošam velosipēda vadītājam tāpat kā gājējam ir priekšroka attiecībā pret mehanizētiem transp. līdz.
laimonis | 12.04.2016. - 23:36:15

tas, ka man bija priekšroka, tas skaidrs. Tik ja nejaucu, it kā pareizāk būtu nokāpt un iet ar kājām blakus savam velosipēdam?
Bet tā vai tā, bezkaunīgs autobraucējs, šķiet, 5 mašīnas apstājās un jau labu laiku bija viņiem sarkanais, šis maukt gribēja.
angelius | 12.04.2016. - 23:52:18

Izmaiņas Ceļu satiksmes noteikumos paredz, ka tagad regulējamām gājēju pārejām velosipēdu vadītāji drīkst braukt pāri, bet tikai vienā ātrumā ar gājējiem (apmēram 4-5 km/h). Ja pārejai nav luksofora, velosipēds joprojām jāstumj pie rokas.

Velosipēdisti pa gājēju pārejām drīkst pārvietoties tikai gājēju ātrumā! – tik pat ātri kā gājējs, nevis tik pat ātri, kā braucot pa ceļu vai ietvi.
escape | 13.04.2016. - 00:01:15

Ceļu satiksmes noteikumi nekad, cik nu redakcijas esmu apzinājis,  nav paredzējuši tādu darbību kā nokāpšana. Nokāpjot, tu pārtopi par gājēju, kas jau ir pavisam cits satiksmes dalībnieks, tas nav īsti pareizi - ja tu brauc, tad konsekventi brauc, līdz salūzti, luksoforā sarkans, vai krūmi nav izbraucami . Agrāk tam bija kaut kāda jēga, ja vēlējies priekšroku uz neregulējamas gājēju pārejas. Pāri jebkurā gadījumā varēja braukt, palaižot meh. transp. līdz. Tagad ir priekšroka, arī ja brauc (CSN 145). Vari kāpt nost, ja vēlies veicināt nepareizu uztveri par divriteņa vietu satiskmē un noteikumiem. Daži vēl ir pārliecināti, ka ar velo jābrauc pa ietvi un šāda stumdīšanās tikai vairos tādus uzskatus.
Angelius tur kaut ko vecu ievietoja. Aktuālie noteikumi, piemēram, meklējot Google nebūs pirmais rezultāts, spēkā esošiem noteikumiem labajā pusē ir zaļa statusa atzīme ar uzrakstu "Spēkā esošs".
1234
© Gay.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Контакты  |   Реклама  |   Правила пользования  |  Политика конфиденциальности  |  

Мы использоваем cookies. Продолжая просматривать сайт, вы даете согласие на использование cookies.