grifs
|
2006.12.29. - 14:55:32
Hm... Man it kā negribas aizskart neviena parliecību vai religiskās jūtas, tacu tas viss ir viens lielss buļļa kakucis. man piemeram tik pat zaimojosi kriestiesiem liekas pulksteņi ar bībeles ainām, un trauki ar Jēzus attelu. diez ko par to teiktu viņs pats, ja ta uz viņa gīmetnes kads noliktu treknu steika gabalu vai uzlietu vakarējo zupu. Patiesībā paši kristieši, popularizejot savu reliģiju, veidojot šādus prieksmetus, to neovedusi līdz absurdam un pasi sos svētkus ir komercializējuši, jo kas var būt vēl ienesīgaks par to.
Otrs moments, kas man sķiet šajās reklāmās - piemēram pagajušā gada reklama ar sievietem sakrālajos tērpos, tas, ka šāda reklama liek paskatīties uz reliģiju daudz cilvēcīgāk. Piemēram - uzdodot jautajumu, kāpēc pasaulē, kurā valda dzimumu vienlīdzība, sievietes reliģijā tiek diskriminētas un tās neordinē par mācītajām? Šajā gadījumā reklāma tieši uzsver so svētku reliģisko nozīmi, apsveicot Jēzu dzimšanas dienā, kurš starp citu vairs nav bērns, bet pieaudzis cilvēks/Dievs, kurš sēž pie tēva labvās rokas - tātad viņs ir misters. Un kopuma man šī reklāma liekas asprātīga.
Tacu tīri globali skatoties, beigās varētu aizliegt jebkuru reklamu, jo tā vienmēr apspelē kadu cilveku, ta nepilnību utt.. Tā sievietem aizvainojošas var litkies biksīsu ieliktnīsu reklamas, tā vīriesiem var aizvainot prostatas problēmu reklamas, tā veci cilveki var apvainoties par veco kundzīti ar atstarotāju, un ta reklāmās var aizvainojumu atrast jebkurš. Tāpēc labakais, ko mēs varam darīt, ir paskatīties uz sevi no malas un pasmieties par veiksmīgu vai ne tik veiksmīgu joku.