hanna
|
2007.06.11. - 14:54:50
Nevaru teikt, ka būtu bijusi DC cienītāja - esmu dažkārt tur pabijusi, ja draugi uzaicina vai sarunāta tikšanās un prātīgākas vietas tuvumā nav - man šī vieta tomēr ir par skaļu un ar pabriesmīgu gaumi muzikālā fona izvēlē (tieši tāpat kā lielākā daļa krogu un kafejnīcu Rīgā un Latvijā), turklāt apkalpošana ir tieši tik nelaipna kā lielā kafejnīcu tīklā arī pieklātos būt (jo ko var vēlēties no masu produkta), taču vismaz 5x lēnāka nekā lielā kafejnīcu tīklā pieklātos būt ;))) , par ko turklāt automātiski tiek iekasēta dzeramnauda.
Tā ka droši vien DC daudz nezaudēs, ja neapmeklēšu turpmāk viņu tīkla filiāles. Piekrītu danone un grifam - uzņēmuma reputācija un ieguvumi neveidojas īsā laika periodā - ja uzņēmējs nopietni domā par nākotni, tam jākalkulē ne tikai tūlītēja peļņa, bet arī stratēģiski ieguvumi no dažādām rīcībām. Un tāda astes iežmiegšana kājstarpē, minstināšanās - mēs jau neko , mums te kāds (! -interesanti, kas tieši - anonīms vai tomēr kāds , kam ir vara?) piezvanīja, tad nu jārīkojas, kā šis "kāds" liek.
Iedomājieties tikai, kas notiktu, ja visa sabiedrība, visas struktūras un atsevišķi indivīdi to vien darītu, kā klausītu visādiem anonīmiem zvanītājiem, rakstītājiem un draudētājiem?