alvils
|
2014.04.19. - 20:10:24
Esmu skeptisks par šādu attieksmi. Ko paši geji, kas tik ļoti uztraucās par savām cilvēktiesībām, ir darījuši citu labā, kad tiek pārkāptas šo citu personu cilvēktiesības. Vai nu te ietu runa par badu trešās pasaules valstīs vai arī par Latvijas valdošās elites atteikšanos ratificēt un ieviest Eiropas sociālo tiesību konvenciju.
Daudziem Latvijā tas varētu būt pārsteigums, bet, piem., Katoļu Baznīcā sociālo tiesību jautājumi ir vienmēr bijuši aktuāli. Tā tas bija Leona XIII laikā (marksisms, tikai bez vardarbības), tā tas bija pat Benedikta XVI laikā (viņa enciklikās varēja lasīt brīvā tirgus kritiku, valsts intervences nepieciešamību tirgos, kategorisku prasību pēc pilnīgas nodarbinātības (kā tas iet kopā ar Latvijā krīzes gados piedzīvoto?)), utt., un tā tas ir arī tagad, skat., piem.:
http://www.pass.va/content/
scienzesoc...ali/en.html Ja geji būtu gatavi atbalstīt visu pārējo cilvēku politisko cīņu par labklājības sabiedrību, darba iespējām un drošību ģimenēm, tad geji gan atrisinātu savus kopdzīves jautājumus (kurā materiālas dabas jautājumi nav mazsvarīgi, ja domājam attiecības ilgākam laikam), gan arī iemantotu kaut daļējas simpātijas.
Nu kaut vai - kāpēc praidiem ir jābūt tik kareivīgiem. Ja praids ir domāts priekš citiem, vai tad to nevar organizēt respektējot šo citu uzskatus un vērtības. Piem., ja praida dalībnieki prasītu sociālās garantijas, tad to saprastu visi.
Rietumu pasaulē tāpēc geju tiesības vairāk atbalsta tieši kreisi spēki (sociāldemokrāti), jo viņi iestājas par tiesībām visiem un visos jautājumos un nevis tikai vienām noteiktām tiesībām vienai noteiktai grupai. Geji Latvijā nav lielākie citēji. Cik daudz cilvēku no šīs valsts ir aizbraukuši tāpēc, ka tā ir tāda, kāda ir.