grifs
|
2007.10.23. - 15:34:25
Ak kungs!!! Bet kur gan tas ir rakstīt, ka tas ir pareizi vai nepareizi? tas ir uzdevums, kurā dazādi priekšmeti (jā - tiesi tā, taja gadījumā šie berni ir domati tikai kā priekšmeti) tiek sakartoti dazadās variācijās. Kā es teicu, tur vareja būt balti un melni kociņi, tacu bērnam ir grūti variācijas reķinot iestāstīt, ka arī visi melnie kociņi nav vienādi, tapēc sādu uzdevumu objektu peronificešana tos padara atsķiramus - proti - lai arī Peterītis, Janītis, Kārlītis un Jurītis ir zeni, viņiem aktram ir savs vards un viņi katrs šajā uzdevuma var nosesties kaut kā citādak, attiecībā uz Lienīti, Maijiņu, Agnesīti un Lauriņu. Tur ir arī visa uzdevuma sāls. neviens neinteresejas apr to, avi gadījuma Peterītis nav zilais un maijiņa - lesbiete. tas nevienu uzdevuma neinteresē, jo ta ir pragmatiskā matemātika kura uzdevums ir tikai atskirīgos cilveksu sasedinat atsķirīgi. Un kas var būt vel vienkaršāk bērnam uztverams kā dazādu personu dzimumi?
Ja mēs saksim domāt par to, kā matemātikā var ieptī homoseksuālo tēmu, tad tie bērni taču galīgi nojūgsies. Viņiem jau ta ir grūti sagremot esoso vielu, kur nu vel kaut kadus jaunus pavērsienus, jo sevisķi tik slidena tema kā seksualitāte. Un šādi mēs varam aiziet absurdos - peimeram - ai nelietosim skaitli 3 - tas tāds ļoti heteroseksisks - tipa - gimene - mate, tevs, berns - labak lietosism skaitli 2, kur ir tikai divi partneri ģimenē, vai 4, kur sanāk jauks grupņiks :). A davai vēsturē nemacīsim par napoleonu un Žosefīni - labak par Rembo un Voltēru, vai par Vaildu un viņa mīlako? Citādak ta mācību viela tada ļoti heteroseksiska.
Come on!!!! Esiet reāli - mēs esam 10% no populācijas - lielākā daļa ir heteroseksuali un tā tam būs būt. Lielakā daļa vēstures varoņu būs heteroseksuāli, lielaka dala literatu un makslinieku būs heteroseksuāli. Lielakā daļa Matematiskas grāmatu rakstītaju būs heteroseksuāli un lielaka daļa izglītības darbinieku arī būs heteroseksuāli.
Mums nav japārraksta mācību gramatas ar dumjām ideoloģijas idejām. Tas, ko mums vajag ir vienkarsi dialogs ar cilvēkiem un no mācību priekšmetiem tikai veselības mācība, kā pareizs seksualitates atspoguļotajs un Vēsture, kā atklāta vēstures liecību paudeja. Pārejie priekšmeti lai stav mierā, jo diez vai liekot puisīsus ar puisīsiem un meitenītes ar meitenītēm, mēs labak bērniem iemācīsim amtematiku, latviešu valodu vai mākslu.