Lietotājs
Parole

Tehnika aug.


kidbig | 12.12.2009. - 23:06:40 | Diskusija lasīta 1840 reizes

Beidzot ar man rokas iedeva jauna lidaparata dokomentaciju,
tapec sodien braucu to lukot pats daba. Ka stav tehniskajos datos rakstits ka
tas spe nolidot tik lielus gabalus kur vel sodien netiek lielo aviolaineri.
Un pats intresantakais ka to var vadit 2 piloti. Bet labi zinot ka boingu vada 2 piloti un 2 paligi, borta mehanikis un sakarnieks. No kuriem parasti aviokompanijas atsakas ja tiek veikti lidojumi virs sauzemes. Pirms diviem gadiem kad liekot eksameni man bija 5 stundas japavada siminatora un drosi varu pateikt ka boingu mierigi var pilotet viens cilveks. Faktiski cilveka klatbutni vaig lai to dzels putnu paceltu no skrejcela un atkal noliktu atpakal. Visu parejo brivi paveiks borta dators, protams ja mecesi to iestatit.
Bet jaunais triskorpusu lidaparats ir brinums inzenieru, bet ideja nemta ir katamarana, vienigi drosibas sieta vieta ir izbuvets tresais korpus.
Parejas emocijas par to bus velak kad busu to aptaustijis personigi.
Atbildes (13)
aspectintime | 12.12.2009. - 23:15:14

nepaarprotami tehnika kaa cilveces liimenis aug
kas to lai zin kas bus pec 100 gadiem domaju boing
vai vel kads mazais airbusinsh bus tadi ka teleporti lidostaa izej caur vartiem un jau esi
kadaa citaa galapunktaa ... mm shajaa temaa var fantazeet diezgan daudz
pats esmu lidojis kaa pasazieris mm
bet lai vaditu kadu lielo par nelaimi pratinsh mazs ...
kautgan mans onka ir tehnikis saka ka tehnika attistas taa ka kadreiz dienam ilgi bija javeic
parbaude hm kas tagad tik pec papiru dokumentacijas katrs punkts tiek izskatits   

kaut kas incants   
angelius | 12.12.2009. - 23:38:41

Klau,tu nejauc diskusiju sadaļu ar blogiem??? :D:D:D
kidbig | 13.12.2009. - 00:50:20

Ari bloga driksti diskutet, es tev to neliedzu.

Starpcitu kam tev kur jalido fiziski, tu jau vari astrali jau sodien to darit.
Bet labi to ja kadi 10 prot tad ok. Nakotne bus kibercilveki un nebus jalido ar lidenem nekut.
Vienkarsi pieiesi pie datora pasutisi otra pasaules mala sev iras kermeni tad panemsi vadu
vai ka savadak sakominicesies ar datoru un pa vadiem sevi iekopesi pasutitaja kermeni.
Nu tas bus tad kad reali atradis ka var tavu energiju ieinstelet datora.
Zinatniska fantastika, bet jau tuvu realitatei.
chopper | 13.12.2009. - 11:10:33

Hm, izskatās, ka kāds ir saņēmis paciņu no LV ar lētajiem kāšiem    
angelius | 13.12.2009. - 13:26:19

kidbig,astrāli ceļot prot visi!! :D:D:D tikai,cik no viņiem to dara apzināti.. tas skaitlis gan ir mazāks.. :P
kasis | 14.12.2009. - 03:25:43

es arii nespeeju nobriiniities par saviem zvaigžnu vaartiem ,dokumentaaciju man veel rookaas neiedeva ,bet vini straadaa - varu celot uz kuru galaktiku gribu ,atliek tik aizčaapot liidz tuvaakajam cooperative veikalam peec dzeramaa    
arcijs117 | 14.12.2009. - 23:18:34

Ar dzeramajiem, tev Kasiņ, tik tāda rāpošana vien sanāks.   Tur vajag lietot ko citu.      
kidbig | 17.12.2009. - 17:41:44

kasis tavu nievibu varu saprast, bet atskiriba starp mums ir liela, es ir jau otro gadu Nacional air union, non-aviation pilots’ association biedrs un mums ir ta iespeja iegut pedejos sasniegumus civilas aviacijas aprite.
Bet tapat ar militara, kautgan vienmer tur ir nobide par 2 gadiem un tiek pasniegta sausa nevisai izsmelosa informacija. Protams tas kam nav nekadas sajegas no aviacijas ar to ir gana, bet ir daudzi un vairuma tadu ir vairak kuri ir sasutusi par tadu skopumu.
Taka nemeri visus ar savu olekti. Aviaciju varam aprunat cita sadala ja protams ir velme kadam, jo man nav ko slept ko esmu apguvis ar to padalities varu ari.
aspectintime | 17.12.2009. - 18:33:13

vai nav smuki      
http://www.youtube.com/watch?v=OyLHbq...eature=fvst
kidbig | 20.12.2009. - 16:25:17

Ir gan smuki un laineris kas pacelas filmas sakuma ir Ukraina razots un pagaidam ir vienigais reaktivas klases laineris ar vairak ka 100t. kravnesibu. Piemeram US joprojam izmanto motorlidmasinas kravu parvadajumiem. Apgast lidmasinu lidojuma laika aukspedus var kurs katrs, bet noturet to tada stavokli nemainot treaktoriju un pacak tikpat ligani atgriest normala stavokli piepratis tikai labi apguvis tas makslas pilots. Ta ir masina tikai ar sparniem, bet ari masina veicot stulbas darbibas ar sturi var beigties letali, vienigi ja ta traucas parak atri. Aviacija tas notiek vienmer un tur nosakosais ir pilota rekceja, nokaveta sekunde var but pedeja tava muza. Starpcitu taja fima ir daudz jauku brizu ko var analizet un runat ilgi. No ta sizeta var sanakt feina diskusija.
kidbig | 20.12.2009. - 23:45:26

http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkB...eature=fvwp
Sis ir viens no lielakiem brinumiem aviacijas vesture, bet sadu manevru izdevas veikt tikai tapec ka
si lidmasina bija pietiekosi viegla un dzinejs to speja noturet vertikali pat stavot naves pozicija.
Protams ari pilota profesionilitate te nospeleja lielu lomu, vinam bija divas izveles lekt lauka un krist leja, vai risket un meginat tik leja ar visu lidmasinu. Palaimejas un paldies saki dzinejam kurs nepievila pasa pedeja bridi jo stradaja virs maksimali atlautas slodzes, lai izvilktu lidaparatu lauka no aklas krisanas.
Cepuri nost profesionls darbs tas bija.
http://www.youtube.com/watch?v=bzMXjl...eo&NR=1 seit ir francu valoda nedaudz apstastits ka tas izdevas.
lunaystar | 21.12.2009. - 01:57:40

Par ssiim lietaam neko nesaprotu     bet izklausaas diezgan interesanti..
noteikti gaidiissu tavas atsauces par redzēto...

un thenika vienmeer atiistaas taapat kaa cilveeka fantaaziju un realizaaciju liimenis...
takaa nekas jauns jau nav...
aspectintime | 22.09.2010. - 11:36:58

esmu lidojis ar kukuruzniku taa saucamo ntos gadus atpakalj mm cik atceros mmm emociju bija daudz:)
© Gay.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Kontakti  |   Reklāma  |   Lietošanas noteikumi  |  Privātuma politika  |  

Šis Interneta resurss, tāpat kā visi citi, izmanto sīkdatnes (cookies). Turpinot sērfošanu šajā resursā, Tu automātiski piekrīti sīkdatņu izmantošanai.