Latviski English Español Русский Gay.lt  
Purvs
Lietotājs
Parole
Reģistrēties
Komentāri  
Lindu Freimani ievēl par ILGA-Europe valdes līdzpriekšsēdētāju
ginoro

Priecīgs Sveiciens !!!

11.12.2008. - 12:35:27
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja ginoro
ligak

Es lepojos :)

11.12.2008. - 14:16:50
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja ligak
wolff

vismaz šajā jomā Latvijai būs ar ko lepoties :)

11.12.2008. - 23:30:31
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja wolff
derwolf

Jā, tā tiešām ir laba ziņa. Latvijai vajadzētu vairāk tādu cilvēku kā Linda.

12.12.2008. - 00:18:31
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja derwolf
rickyr

Nu man ir vienalga, ka tik galvenais ruupeejas par mums! un es apsveicu Lindu par labu panaakumu, un lai vinai veicas ar turpmaak! :)

12.12.2008. - 21:10:34
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja rickyr
derwolf

Rickyr - tā nav laba attieksme - lai rūpējas. Kāpēc vienmēr kādam citam tas būtu jādara? Katram pašam arī kaut mazo pirkstiņu vajadzētu pakustināt, izdarīt kaut ko lietas labā. Bet liela daļa tik sēž šeit un citviet un tik, atvainojos, bet dara to, ko citi dara uz poda! Tas nebija personisks uzbrauciens kādam noteiktam cilvēkam, bet vispār - pēdējā laika novērojums. Vajadzētu vairāk darītāju, nevis runātāju. To jau tāpat pietiek.


12.12.2008. - 23:44:45
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja derwolf
eziits

derwolf un ko tad jūs tādu būtu paveikuši?un kas tad visiem būtu jādara? vai tad ar likumu var aizliegt naidu,tad jau varbūt lai ievieš geju mīlēšanas likumu,vismaz labāk skanēs :P

13.12.2008. - 00:39:04
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja eziits
dino

Linda, apsveicu un priecājos, ka atkal no Latvijas ir kāds aktīvs cilvēks ticis pie "stūres" gala, ;)
Vēlu veiksmi, izturību un pacietību! ;)
Uldis


13.12.2008. - 12:29:49
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja dino
derwolf

eziit, paveikuši esam diezgan daudz. Ja tu paskatītos pirms gadiem 5, tad viena sabiedrības daļa vispār domāja, ka Latvijā tādu geju un lesbiešu nemaz nav. Tie, kas zināja, to jau bija pieņēmuši. Lai pieņemtu pārējā sabiedrība, LGBT cilvēkiem ir jānāk ārā no skapja, jo, ja nav cilvēku, nav arī problēmu (viņuprāt) un nekas nav jārisina. Savas vajadzības varam pateikt tikai un vienīgi mēs paši. Viņi (es šeit domāju heteroseksuāļus, kam nav bijusi saskarsme ar homoseksuāļiem) domā, ka mums nekādu problēmu nav, jo viņi jau nedomā, ka mums vajadzētu valsts atzītu kopdzīvi, ka mums būtu jāatrisina citas juridiskas lietas. Tāpat viņi nedomātu par to, kāpēc kādi skūtgalvji pēkšņi uz ielas kādu piekāvuši. Pat policija bieži vien mēģina šādus gadījumus reģistrēt kā vienkāršu uzbrukumu, nevis kā uzbrukumu cilvēkam tikai tāpēc, ka viņam ir atšķirīga orientācija (līdzīgi kā ādas krāsa un citas pazīmes).

13.12.2008. - 13:18:37
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja derwolf
hex116

Un atkal jau kāds mēģina pamācīt,ka jānāk no skapja ārā... Vai tiešām jūs tur aptrakuši ar savu bezjēdzīgo publicitāti esat? Nu ievēlēja Lindu, un? Tikpat labi kādu varētu ievēlēt par Starptautiskās kanārijputniņu audzētāju asociācijas viceprezidentu. Un kuru tas interesēu? Tiekai tos, kas audzē tos skaļos radījumus. Kārtējais arguments par uzbrukumu gejiem? Neesmu manījis, ka demonstrācijā dotos Latvijas mazgadīgo federācija, tikai par to, ka kādam 12 gadīgam stacijā atņem mobilo. Arī veikalniekus neesmu manījis maršējam tikai tādēļ, kāds izdomā aplaupīt kažokādu tirgotavu. Bet redz, tiklīdz uzbruks derwolfam, nekavējoši jāpaziņo, ka uzbrukums ir sexuālas orientācijas dēļ. Nu tad neskraidat ar ar karogiem pa vecrīgu, un neviens nedomās jūs iekaustīt. Savādāk paši uzprasās uz nepatikšanām un pēc tam vaimanā, ka apbižoti. Nu jā, ik pa brīdim kādu nēģeri arī pieslāna. Un? Nu nepatīk kādam nēģeri, kādam čigāni, kādam bomži, vēl citam nūdisti. Stulbi, protams, bet jāsamierinās, njet naroda be uroda (kr.val.).
A par milzu aktivitātēm, ko JŪS esat paveikuši... Ja godīgi, nekādu dižo progresu saskatījis neesmu. Tie, kurus tas skar (vecāki, draugi, paziņas), pārsvarā cīnās patstāvīgi, līdz samierinās, pieņem, vai gluži otrādi - atsakās. Sabiedrība kopumā, šķiet, pateicoties praidiem, ir vēl vairāk polarizējusies. Nebūtu praidu, nebūtu organizācijas NOPRIDE. Jūsu aktivitātes patiesībā tikai salika divās karojošās frontēs tos, kas ir toleranti un homofobus. Ja līdz tam visi klusēdami samierinājās, pieņēma, nepieņēma, bet bubliskajā telpā nediskutēja, tad pēc dižajām aktivitātēs sākās tās kampaņas, pret kurām paši tagad cīnaties. Vienkāršā tekstā - Paši radījāt problēmu un tagad varonīgi cenšaties to pārvarēt.
Lai veicas Lindai un pārējiem!


14.12.2008. - 11:37:00
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja hex116
ligak

Daargais hex116... tieshaam tavs raksts bij viens no tiem ljoti izsmeljoshajiem un dziljajiem rakstiem, kurus peedeejaa laikaa man nav naacis itin biezhi lasiit. Nu luudzu, turpini seedeet savaa "skapii" un nenaac aaraa, luudzu seedi tur un paturi arii savas domas pie sevis, jo kaa redzu taalaak par "skapja" durviim Tu neredzi... zheel... gruuti man skaidri sadzirdeet tavas domas, jo tu tur tajaas dreebees, kas atrodas "skapii", esi ieracies paaraak dzilji un taada "vaukshkjeeshana" vien sanaak :(

Man nav nekas pret cilveekiem, kas grib buut "skapii", bet luudzu nenolieciet cilveekus, kas nav, un cilveekus, kas grib un var savaa dziivee ko sasniegt ne tikai preksh sevis, bet arii preksh manis un man liidziigiem... Ja esi skapii un nekad negribi no turienes naakt aaraa, tad nedari to... paliec tur un netraucee, nenoliec cilveekus, kuriem vajag svaigu gaisu lai elpotu un kuri veelas redzeet ne tikai sasmakushas "skapja" dreebes.


14.12.2008. - 14:05:48
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja ligak
meitene

Man ir prieks! Lai veicas! :)

14.12.2008. - 14:24:40
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja meitene
timaxo

Re, kāds pamēģināja oponēt un tūliņ padoms - savas domas paturēt pie sevis. Varbūt tādiem kā ligak
ir biežāk jāpadomā par toleranci un citu viedokļu respektēšanu. Nevajag uzmesties par visu homo aizstāvi un pestītāju, gan jau lielākā daļa kaut kā izdzīvos bez šādām rūpēm. Ne jau šodien ir izdomāts homoseksuālisms. Tas ir tik vecs, cik veca ir pasaule un bija laiki, kad tas netika nosodīts, bija laiki, kad par to sēdināja cietumā. Nevirinātu jūs tās "skapja" durvis tik ļoti, būtu mazāks caurvējš un mazāk slimotu sabiedrība...


14.12.2008. - 14:41:27
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja timaxo
ligak

Daargais timaxo... peec tevis teiktaa esmu neiecietiiga, nerespekteeju cita viedokli un esmu uzmetusies (man smiidina shis vaards) par homo pestiitaaju. Nu teikshu godiigi, respekteeju tavas domas vismaz shoreiz, jo tieshaam es esmu ljoti, ljoti neiecietiiga :) Gribu VISUS ar Varu aaraa no skapja un uz Praidu prom! Tev pasham smiekli nenaak? Vai tu redzi savaa "shaurajaa redzes lokaa" tikai un vieniigi Praidu un Nopraidu? Vai dziivo liidzi tikai pagaajushajiem gadsimtiem? Vai nekad neesi bijis izbraucis aaraa no LV? Un vai tieshaam tevi apmierina situaacija LV? sheit neiet runa tikai un vieniigi par LGBT cilveekiem... Un vai esi redzeejis taalaak par savu "bikshu priekshu"? Es respekteeju tevi, jo tevii ir taada ljoti "dzilja doma", nu taada ar ljoti lielu naakotnes perspektiivu un sasmirdushu gaisu.

14.12.2008. - 15:03:04
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja ligak
meitene

:D:D:D palasot dažus komentārus, tā vien jāsecina, ka cilvēki šeit Latvijā ir vai dzīvo kā 16.gs... Bet tagad ir 21.gs un IR LABI, ka IR dažādi cilvēki!!!!

Es atbalstu dažādību un tas dzīvi padara skaistāku, bagātāku un foršāku!!!! :)


14.12.2008. - 15:18:23
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja meitene
eziits

Mēs nesēžam skapī bet jūs savu gultu iznesat uz ielas un tas jau ir vulgāri. Vispār kāds mozaīkietis varētu paskaidrot ko nozīmē sēdēt skapī? Izklausās ļoti specifiski :D

14.12.2008. - 15:19:07
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja eziits
eziits

meitene ,ja tev 21.gs nozīmē ka cilvēkam kā sunim uz ielas jāpisās tad tevi kultūra un progres nav tiešām skāris,lien atpakaļ kokā un gori pliku pakaļu

14.12.2008. - 15:23:14
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja eziits
timaxo

Zini, ligak, iespējams, tev šķiet, ka tikai tava vecuma cilvēki kādreiz aizbrauc uz ārzemēm. Apbēdināšu tevi, bet arī es esmu diezgan pabijis tajā demokrātijā. Visur ir cilvēki, kuri bez aizspriedumiem pieņem citādu orientāciju un arī tādi, kas ciest nevar homo. Tā tevis cerētā demokrātija vērojama tikai metropolēs. Provincē ir tieši tāpat, kā Latvijā - lielākajai daļai tas nav pieņemams. Patiesībā piekrītu ezim, neviens tev neliedz dzīvot un baudīt, bet ja tava vienīgā vēlme ir ar savu meiču bučoties cilvēku pārpildītā pieturā, piedod, bet tas nav jēdzīgi ne no homo, ne hetero.

14.12.2008. - 15:58:20
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja timaxo
derwolf

Nepiekrītu, ka mēs iznesam savu gultu. Vai tas, ka gribu būt kopā ar sava dzimuma cilvēku ir uzreiz gultas iznešana? Nē - tā vienkārši ir patiesa vēlme mīlēt un būt kopā ar cilvēku, ar to cilvēku, kuru liktenis lēmis tieši Tev! Un kāpēc gan, ja tas ir vīrietis+vīrietis vai sieviete+sieviete, tā uzreiz ir gultas iznešana? Kāpēc neviens heteroseksuāla pāra kāzās, saderināšanās pasākumā vai vienkāršā pastaigā rociņās nesaskata "gultas iznešanu uz ielas"? Tiklīdz sāk runāt par homoseksuāļiem, tā visi uzreiz slimīgi sāk domāt tikai un vienīgi par to, kā un ko viņi dara gultā. Vai tas neliecina par šo cilvēku kultūru? Vai arī viņu gultas dzīve ir tik neinteresanta? Mūs gan tas neinteresē, kā un ko viņi tur dara. Katram taču ir brīva izvēle savās telpās darīt ko un kā vēlas. Vai kāds atskatās, ja puisis un meitene vai heteroseksuālu pāris pusmūžā vai jau krietni gados iet sadevušies rokās? Parasti jau nē vai arī ļoti reti. Ja divi puiši vai vīrieši iet sadevušies rokās, uzreiz tiek pavadīti ar skatiem, reizēm ne tikai ar skatiem, bet ar kādām piezīmēm labākajā gadījumā, bet dažreiz tas pat izraisa jau manis minētos uzbrukumus. Vai to vēlaties, lai tā turpinās? Vai vēlaties būt beztiesīgi valsts priekšā? Vai vēlaties ilgi izlikties sabiedrībā, kad esat kopā ar savu otro pusīti. Sarunās sagudrot visādus pekstiņus par draudzenēm un tā tālāk (tā arī ir "sēdēšana skapī").
Mēs vēlamies, lai sabiedrība mūs redz, uzklausa un saprot, ka tas nav nekas slikts. Jo vairāk līdzcilvēku, kas mūs personiski pazīst, uzzinās, ka viņu draugi, radi, paziņas, darba kolēģi ir homoseksuāli, viņi labāk izpratīs, jo būs jūs jau pazinuši krietnu laiku, lai nesāktu domāt, ka homoseksuāli ir kaut kas "šausmīgs", "slimīgs" un nepieņemams. Cilvēkiem vislabākā uztvere ir no personiskās pieredzes, tādēļ iznākšana no skapja veicina lielāku sabiedrības informētību un sapratni. Jo vairāk cilvēku iznāks no skapja, jo lielāka sabiedrības daļa būs labāk noskaņota pret mums. Viņi vairs nedzīvos kāut kādās iedomās un maldos par homoseksuāliem, jo paši pazīs kādu no mums.


14.12.2008. - 18:49:24
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja derwolf
eziits

es esmu cilvēks un mani vērtē kā cilvēku,mana seksuālā orientācija nav noslēpums ne ģimenei,ne kolēģiem,ne draugiem bet es nejūtu vajadzību maršēt ielās.Mani neviens neapspiež,neierobežo,neuzbrūk,nenosoda,patiesībā pat nav bijis negatīvas piezīmes ja neskaita tās ko dzird praida sakarā.Darbā mani vērtē kā darbinieku un kolēģi ,ģimenē kā dēlu un brāli,draugi kā draugu un ir tikai viens cilvēks kuru skar mana seksualitāte ,tas ir mans partneris.Jūs esat kā sekta kas sludina ka bez mozaīkas neredzēt debesu valstību bet man vis ir ok un vienmēr tā ir bijis.es uzskatu ka uzbrukt kādam ir noziegums pats par sevi un man nevajag kaut kādas īpašās tiesības,man pietiek ar cilvēktiesībām.

14.12.2008. - 19:12:57
Lasīt citus komentārus, ko ievietoja eziits
 1  | 2 | 3
Komentāri


Komentāra autors ir vienpersoniski atbildīgs par ievietotā komentāra saturu!

© GAY.LV 2010. Jebkādu portālā publicēto tekstu vai attēlu pilnīga vai daļēja pārpublicēšana, reproducēšana, kopēšana, pavairošana, tai skaitā elektroniski, bez rakstiskas atļaujas aizliegta un ir autortiesību pārkāpums.
Kontakti  |  Reklāma  |   Lietošanas noteikumi  |   Privātuma politika  |   Statistika